wtorek, 6 stycznia 2015

o naszym karnawale ..

.. karnawał trwa, a my z Zuzą wykorzystujemy każdą wolną minutę na zabawę .. lubię patrzeć, jak Zu bawi się sama.. ale uwielbiam bawić się razem z nią.. tyle beztroski jest w tej dziecięcej zabawie.. tyle fantazji.. a jaka radość z nowych odkryć .. ja to kupuję! .. a że karnawał.. oprócz klocków, foremek, kolorowej kolejki z IKEI, piłki i wielu innych cudownych rozwijających zabawek ostatnio włączyłyśmy balony .. nadmuchiwanie.. wypuszczanie powietrza.. podrzucanie.. raczkowanie w stronę balona.. Zu je pokochała od razu.. dlatego bawimy się.. śpiewamy piosenkę o baloniku ("Bal baloników" TUTAJ) .. i bawimy się :-) ...

.. co nowego u nas? .. Zu wyciąga do nas rączki.. (i próbuje to wykorzystywać bestia mała!) .. i raczkuje.. coraz lepiej.. co prawda dużo jeszcze odpoczywa przy tym ( 2 raczki i siada 3 raczki i siada etc. .. ), ale póki co spieszyć się jeszcze nigdzie nie musi, więc czas jest.. :-) ..





.. karnawał trwa .. okres imprez do białego rana.. wprawdzie nas wiele omija.. taki to żywot młodych rodziców.. ale dotąd i pewnie tak mi już zostanie .. zamiast pospolitych niekoniecznie zdrowych przekąsek zdecydowanie stawiam na koktajlowe kanapeczki.. już sam ich widok zachęca do jedzenia, a są naprawdę pyszne i dużo bardziej wartościowe niż chipsy, paluszki, krakersy i etc .. nie wiem skąd pomysł.. pewnie zaglądałam w internet.. pamiętam tylko, że go trochę zmodyfikowałam.. 

moje kanapeczki składają się z:
- 2 lub 3 długich świeżych bagietek
- masła
- sałaty strzępiastej (najlepiej się prezentuje)
- twarożku ( jeżeli mam na tyle czasu robię go sama, jeżeli nie, kupuję na stoisku serowym )
- papryki czerwonej i żółtej
- wędzonego łososia

do wykrawania serduszek i gwiazdek z papryki używam specjalnych wykrawaczek, nie myślcie, że taka uzdolniona jestem ;-) ..

.. kanapeczki idealnie wpasowują się jako przekąska w każdy rodzaj imprezy.. u mnie goszczą na niemal wszystkich.. i za każdym razem znikają w błyskawicznym tempie.. dodam jeszcze, że przygotowanie ich jest dziecinnie proste, a i portfel na tym nie ucierpi zbytnio.. polecam! smacznego! ;-) ..




2 komentarze:

  1. aż nabrałam ochoty na te kanapeczki, cudnie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podobają :-) a jak smakują!

      Usuń