czwartek, 13 listopada 2014

bez cukru ...

.. a to dlatego, że słodko nie było.. OMG! co to była za noc! a jeszcze wcześniej wieczór! Znów poczułam jak to jest mieć w domu noworodka ;-) Moje dziecko wprost na równe nogi zerwało mnie o 3 nad ranem (poszła spać po 23). W takim stanie widziałam ją w pierwszą noc po wyjściu ze szpitala.. nawet kołysanie i nucenie do uszka nie pomogły.. Tata też nie pomógł choć bardzo się starał.. Myśląc, że Zu jest głodna (nie zjadła całej wieczornej porcji mleka) poszłam przygotować jej jedzonko.. a ona płakała.. i płakała.. tata zajął się zatkanym noskiem.. przeszło na chwilę.. nawet się uśmiechnęła.. zjadła trochę.. uspokoiła się.. była głodna? zatkany nosek? czy może zęby? Dziąsła bardzo rozpulchnione, wręcz przekrwione, obojgu nam się wydaje, że przebija się pierwsza dolna jedynka, ale nie wiem czy to złudzenie czy fakt. Już wcześniej nam się tak wydawało, a tu nic. Jak Zu miała wilczy apetyt, tak teraz ledwo wypija połowę przygotowanej porcji mleka.. wczoraj wieczorem w ogóle nie chciała.. jest marudna.. płaczliwa.. niespokojna.. nie poznaję jej.. chciałabym jej pomóc.. gryzaki i maści nie starczają na długo.. jeżeli sytuacja będzie wymykać się spod kontroli na pewno odwiedzimy pediatrę.. tak mi jej żal.. męczy się okropnie.. tak sobie myślę.. jeśli to rzeczywiście ząb.. to jak będzie dalej.. czy to początek koszmaru ząbkowania? Miejmy nadzieję, że obejdzie się bez gorączkowania i biegunki.. biedne te dzieciaki.. to straszne, przez co muszą przechodzić.. najgorsze, że nie potrafią powiedzieć, co im tak naprawdę dolega i czego im potrzeba.. o ile to wszystko byłoby łatwiejsze.. ale na tym polega też macierzyństwo.. nie zawsze jest słodko..

    loading ... kawa + ciacha kakaowe z pszenicy, owsa i orkiszu

    tego pyszczka zjadłabym ze smakiem!
    bez cukru!
    oblizałabym się i poprosiłabym jeszcze o dokładkę! ;-)

4 komentarze:

  1. ząbkowanie to straszny okres u maluchów, u nas też było ciężko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie.. a najgorsza jest ta bezczynność.. bo te gryzaki, maści to tylko na chwilę.. przykro patrzeć na własne dziecko jak cierpi nie?

      Usuń
  2. Powodzenia Kaś w blogowaniu :) będę Cię podczytywać, bo uwielbiam rego typu blogi ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewka :* ja też! dlatego m.in. założyłam swojego :P pozazdrościłam blogowym koleżankom :D buziaki dla Ciebie i córci

      Usuń