sobota, 8 listopada 2014

Felek

Przedstawiam Wam Felka ;-) Felek to pierwszy zwierzak Zuzy, którego przygarnęliśmy pod swój dach. To kotek. Jest czarny, ma ogromne oczy i piękny, długi ogon. W dodatku jest mało wymagającym zwierzem. Idealny do bloków mieszkalnych i dla alergików. O ile u mojej Zu nie stwierdzono póki co żadnych objawów alergii, o tyle na pewno gdybym miała się decydować drugi raz, na pewno byłby to ten sam kotek. Dokładnie ten sam. Felek ma 34 cm długości w najwyższych punktach i ok 24 cm szerokości. Niemal od razu skradł serce małej Zu i jej mamy również :-) Zamieszkał w łożeczku Zuni, niestety wieczorem musiał zostać zabrany stamtąd, ponieważ łobuziara nie chciała usnąć. Z pleców na brzuszek, obrót i pełzanie do kocura, tak w skrócie wyglądało nasze wczorajsze usypianie. Felek jest niezwykły, a to dlatego, że jest rękodziełem artystycznym pewnej niezwykle uzdolnionej Pani projektantki :-) Odkąd w planach pojawiło się dziecko, od początku wiedziałam, że głównie takich zabawek będziemy mu dostarczać. Zabawki ręcznie wykonane, szyte, drewniane, bez (jak ja to nazywam) "wspomagaczy umysłowych" (muzyczka, światełka etc.) Zabawki, które pobudzają wyobraźnię, rozwijające instynkty, edukacyjne, ale nie nasilające pobudliwości. W dodatku niezwykle sprawia mi radość docenienie takiej uzdolnionej "ręki". Jestem pedagogiem, pracującym w przedszkolu i wiem jaki negatywny wpływ mają na dzieciaki "hałaśliwe" zabawki. Warto dobierać takie, przy których zabawie mile widziany jest udział rodzica. Coraz więcej zabawek go nie potrzebuje. Dla rodziców to wygoda, ale należy pamiętać o tym, że to na pewno nie pomaga w budowaniu więzi z dzieckiem i coraz częściej powoduje nadpobudliwość psychoruchową. Zwróćmy uwagę jaki obecnie jest odsetek dzieci z zespołem ADHD. To oczywiście jest moje zdanie, z którym nie każdy musi się zgadzać. Ja zamierzam brać czynny udział w zabawie mojego dziecka, oczywiście na tyle, na ile mi czas i inne obowiązki pozwolą ;-) Poniżej the best friends Zu i Felek

Kotek do kupienia TUTAJ

Dodam, że kocisko wykonane jest bardzo starannie i z bezpiecznych dla malucha materiałów, a cena to już wogóle jest bezkonkurencyjna! Możliwość wykonania w innych kolorach i deseniach ;-)












2 komentarze: